کولرگازی گری 18 هزار مدل ACCENT-H18H1

2.4

Air conditioner ACCENT-H18H1 model

آماده ارسال
خرید محصول کولرگازی گری 18 هزار مدل ACCENT-H18H1
شناسه محصول: 2800001681622

قیمت: ۲۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
مشخصات محصول
مشخصات فنی کولرگازی
تعداد کمپرسور یک عدد
نوع کمپرسور روتاری
عملکرد سرمایش و گرمایش
رده انرژی A
محدوده ظرفیت سرمایشی 18000
ظرفیت سرمایش 18000
ظرفیت گرمایش 18000
نوع برق مصرفی تک فاز
میزان مصرف برق در حالت سرمایش 10.6/13.0 و گرمایش 10.3 آمپر
قطر لوله رفت 1.4 اینچ
قطر لوله برگشت 5.8 اینچ
حداکثر طول لوله کشی 25 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی 10 متر
توان در حالت سرمایش 2332/2860 و گرمایش 2266 وات
توضیحات فیلتر پلی پروپلین قابل شستشو
ریموت کنترل کولرگازی
توضیحات ریموت کنترل نوع L1
سایر مشخصات ولتاژ، فرکانس : 220-240V/50Hz دارای نمایشگر جلوی پنل داخلی پنل باز و بسته شونده با قابلیت شستشو کنترل سه حالته ی سرعت فن پنل و حالت اتوماتیک تنظیم اتومات جهت پرتاب باد(عمودی و افقی) قابلیت خاموش کردن نور نمایشگر پنل حالت خواب عملکرد هوشمند نمایشگر کمپرسور
امکان تصفیه هوا
مشخصات پنل داخلی کولرگازی
تعداد پنل یک عدد
میزان صدا کولرگازی 48 دسیبل
نشانگر روی پنل
مشخصات یونیت خارجی کولرگازی
ابعاد 83x62.9x28.5 سانتی‌متر
وزن 47 کیلوگرم
میزان صدا 58 دسی بل
مشخصات کلی کولرگازی
نوع گاز (مبرد) R410A
نوع آب و هوای سازگار معتدل و گرم
اینورتر
اینورتر دوگانه
Gold Fin (پره های طلایی ضد زنگ)
توضیحات

کولرگازی گری 18 هزار مدل ACCENT-H18H1

کولرگازی گری 18 هزار مدل ACCENT-H18H1 کولر گازی بسیار خوش ساختی است که توسط برند خوش نام و نشان گری به بازار عرضه شده است. در واقع قبل از هر چیزی باید به این نکته اشاره کنیم که کولر گازی یک وسیله ی پر استفاده در فصل های گرم سال برای خنک و سرد کردن هوا می باشد و بسیار پر طرفدار است. همچنین امروزه بیشتر سیستم های تهویه ی مطبوع همچون کولرگازی گری 18 هزار نام برده شده علاوه بر تولید هوای سرد هوای گرم نیز تولید می کنند.

در واقع باید بگوییم که این مدل کولر گازی گری به لطف داشتن بهترین و فوق العاده ترین فناوری ها به نمونه ای از خارق العاده ترین محصولات شرکت گری می باشد. بند های بعدی به صورت گسترده تر با آن ها آشنا خواهید شد.

کولرگازی گری 18 هزار مدل ACCENT-H18H1

ظرفیت سرمایش و گرمایش کولرگازی گری 18 هزار

کولرگازی گری 18 هزار مدل ACCENT-H18H1 با ظرفیت 18 هزار بی تی به بازار عرضه شده است. همچنین با وجود فناوری هایی که دارد از دو عملکرد سرمایش و گرمایش بهره می برد. در نتیجه این امکان برای محصول فراهم شده است که توانایی تولید هم هوای خنک و هم هوای گرم را داشته باشد.پس شما کاربران می توانید در هر فصلی از سال این محصول را مورد استفاده قرار دهید.

به این صورت که می توانید در فصول گرم سال آن را به عنوان کولر گازی برای تولید هوای خنک و سرد به کار ببرید و در مقابل نیز در فصل های سرد سال آن را به گونه ای تنظیم کنید که به عنوان بخاری هوای گرم را تولید کند بدون اینکه نیازمند وسیله ی دیگری باشید و متقبل هزینه های اضافی تر شوید. همچنین ظرفیت این محصول در هر دو حالت سرمایش و گرمایش برابر با 18000 بی تی یو می باشد.

کولرگازی گری 18 هزار مدل ACCENT-H18H1

موتور روتاری پرکاربرد کولرگازی گری 18 هزار ACCENT-H18H1

تمامی اجزا و بخش های هر کولر گازی به نوبه خود مهم و با اهمیت می باشد. اما در این میان یکی از حائز اهمیت ترین بخش های آن موتور ها و یا همان کمپرسور به کار رفته در ساختار آن می باشد. البته دلیل این اهمیت این است که تمامی کارایی و بازدهی دستگاه به آن بستگی دارد. به همین دلیل موتور روتاری توسط کمپانی گری برای این مدل از کولرگازی گری 18 هزار مورد استفاده قرار گرفته است.

چراکه سبب بالا رفتن بازدهی محصول به بهترین نحو می شود.بدین صورت که این موتور بی نظیر با فرایندی که دارد به تولید هوایی خنک و سرد می پردازد و همواره محیطی با هوای مطلوب را فراهم می کند. به علاوه ناگفته نماند که در ساختار این کولر گازی از گاز مبرد R410a که یک گاز دوست دار محیط زیست می باشد استفاده شده است. پس به محیط زیست کوچک ترین آسیبی وارد نخواهد کرد و موجب ایجاد مشکل نخواهد شد.

کولرگازی گری مناسب برای مناطق T1

همانطور که اطلاع دارید کمپانی های تولید کننده سیستم های مطبوع، کولر ها را به گونه ای می سازند که هر کدام از آن ها برای منطقه ای مخصوص با یک نوع آب و هوای مناسب باشد. در همین راستا باید بگوییم که منطقه ی آب و هوایی متناسب با کولرگازی گری 18 هزار ACCENT-H18H1 مناطق T1 با شرایط آب و هوایی معتدل می باشد یعنی می توانید این محصول برای این مناطق تهیه کنید تا همواره بازدهی مطلوبی را به شما ارائه دهد.

به علاوه به دلیل اینکه از ظرفیتی چندان زیاد بهره نمی برد بهتر است که آن را در محیط هایی که از مساحت متوسطی بهره می برند به کار ببرید یعنی نصب کنید. در واقع متراژ کاری کولرگازی گری 18 هزار  48 متر مربع است یعنی فضاهایی با این مساحت برای نصب این محصول بسیار عالی می باشند و به بهترین نحو جوابگو خواهد بود.

 

سایر امکانات و ویژگی های کولرگازی گری 18 هزار

کولرگازی گری 18 هزار ACCENT-H18H1 دارای فناوری ها و امکانات پیشرفته ای است که در این بند به آن ها اشاره می کنیم. نمونه ای از این امکانات فیلتر ضد باکتری می باشد که وظیفه ی از بین بردن آلودگی ها و باکتری ها و میکروب های موجود در هوا و تولید هوایی تصفیه شده و سالم را بر عهده دارد. به طور کلی به لطف این فیلتر ضد باکتری استفاده از کولر گازی برای افرادی که حساسیت و آلرژی دارند هیچگونه مشکلی به وجود نمی آورد. همچنین دارای قابلیت دیگری به نام تکنولوژی رطوبت گیر است که برای از بین بردن تمامی رطوبت هوا مناسب می باشد.

البته شایان ذکر است که از حالت خواب نیز پشتیبانی می کند و موجب می شود که در هنگام خواب محیطی آرام با هوایی مطلوب و عالی برایتان فراهم شود. علاوه بر این موارد به قابلیت وزش باد در 4 جهت مختلف برای  پرتاب باد به هر چهار جهت اطراف محصول یعنی به طرف چپ، راست، بالا و پایین تجهیز شده است. همچنین ناگفته نماد که میزان صدای تولیدی این دستگاه بسیار کمی است و موجب آزار و اذیت نخواهد شد.

 

نتیجه گیری کلی کولرگازی گری 18 هزار ACCENT-H18H1

در انتها با خواندن این مطالب به این نتیجه دست می یابیم که کولرگازی گری 18 هزار نمونه ای از بهترین محصولات برند فوق العاده ی گری است که از بروز ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا پشتیبانی می کند. در نهایت باید بگوییم که اگر به دنبال یک کولر گازی مناسب با بهترین امکانات و در حالی که قیمت بسیار مناسبی دارد می گردید. ما به شما کولرگازی گری 18 هزار ACCENT-H18H1 را پیشنهاد می کنیم که با تماس با کارشناسان فروش وبسایت بارباکو می توانید آن را خریداری نمایید.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۲۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان