بارباکو
معرفی کنسول بازی سونی Ps4 Pro

معرفی کنسول بازی سونی Ps4 Pro

کنسول بازی سونی Ps4 Pro توسط کمپانی معتبر سونی در سال 2016 تولید و روانه بازار شد. این محصول تمامی تصاویر و بازی هایی را که پخش میکند با کیفیت 4K در اختیار کاربران خود قرار میدهد. این محصول شرکت سونی پردازنده بسیار قوی 8 هسته ای دارد و فرکانس 2.1 گیگاهرتز را در اختیار دارد. کنسول بازی سونی Ps4 Pro حافظه ی رم 8 گیگابایت را دارد که حجم بسیار بالایی را در اختیار شما قرار میدهد. این محصول با داشتن ساخت بسیار پیشرفته هیچ گونه مکث و آهستگی را دی حین انجام بازی ایجاد نمیکند.

صدای خروجی این محصول اپتیکال است که صدایی بسیار مناسب و کاملا هماهنگ با تصویر را بر روی نمایشگر پخش خواهد کرد. این دستگاه راه های ارتباطی متنوع و سریعی دارد که شما به راحتی میتوانید از آنها استفاده کنید. راه های ارتباطی مانند USB و HDMI و بلوتوث و شبکه های بی سیم از درگاه های ارتباطی این کنسول بازی میباشد. این محصول هم از نظر ظاهر و هم از نظر سخت افزای پیشرفت ها و تغییرات بسیار زیادی داشته است که در نتیجه سبب ارتقا کیفیت بازی ها خواهد شد.

معرفی کنسول بازی سونی Ps4 Pro

مشخصات ظاهری کنسول بازی سونی Ps4 Pro

کنسول بازی سونی Ps4 Pro طراحی بسیار زیبا و شیک دارد که نظر هر خریداری را به خود جلب میکند. رنگ مشکی به کار رفته برای این کنسول بازی جذابیت و خاص بودن آن را چندین برابر کرده است. این کنسول حالت سه طبقه ای بسیار زیبایی دارد که جلوه بسیار شیکی را به این محصول داده است. دسته ی این کنسول بازی سونی Ps4 Pro بسیار سبک و دکمه های آن عملکرد بسیار سریع و روان دارند و هیچ گونه خستگی در حین انجام بازی برای دست ایجاد نمیکند. این محصول هم به صورت ایستاده و هم به صورت خوابیده بر روی میز قرار میگیرد.

تمامی پورت های ارتباطی این کنسول بازی در قسمت پشتی آن قرار میگیرد و در نتیجه هیچ گونه به هم ریختگی برای ظاهر این محصول ایجاد نمیشود. کمپانی سونی ابعاد 325×294×53 میلی متر را برای این دستگاه طراحی کرده که فضای بسیار محدود و کمی را به خود اشغال میکند. وزن 3.26 کیلو گرمی این محصول سبب شده که جابجایی بسیار راحتی داشته باشد. این محصول به نحوی زیبا طراحی شده که شیک بودن هر فضایی را چند برابر میکند. دکمه های روشن و خاموش و همچنین دکمه خروج دیسک در قسمت جلویی دستگاه طراحی شده که به راحتی میتوانید آنها را در اختیار داشته باشید.

معرفی کنسول بازی سونی Ps4 Pro

مشخصات فنی کنسول بازی سونی Ps4 Pro

برای کنسول بازی سونی Ps4 Pro بخش سخت افزاری بسیار پیشرفته ای به کار برده شده که سبب خلق بازی بسیار لذت بخشی برای شما خواهد شد. کمپانی سونی از موتور پردازنده اصلی 8 هسته ای AMD استفاده کرده که قدرت پردازش بسیار سریع و قوی دارد. هسته های سفارشی Jaguar و فرکانس 2.1 گیگاهرتز پیشرفته بودن این محصول را چند برابر کرده است.این کنسول بازی سونی Ps4 Pro توان پردازشی 4.2 ترافلاپس و حافظه رم 8 گیگابایت GDDR5 دارد.

همچنین حافظه ی ذخیره سازی 1 ترابایت این کنسول بازی موجب شده حافظه ی کافی برای بازی های خود داشته باشید. کمپانی سونی راه های ارتباطی متنوع مانند 3 پورت USB و 1 پورت HDMI و بلوتوث و درگاه شبکه و شبکه ی بی سیم برای این دستگاه استفاده کرده و شما از طریق این راه های ارتباطی متنوع میتوانید به راحتی به این دستگاه متصل شوید.

کیفیت تصویر 4K و خروجی صدای اپتیکال این محصول سبب شده که تمامی بازی ها کاملا سریع و با کیفیت بسیار بی نظیر در دسترس شما قرار گیرد. درایو نوری این کنسول بازی Blu-ray و DVD-ROM است که سبب ارتقا کیفیت این محصول شده است.

معرفی کنسول بازی سونی Ps4 Pro

جمع بندی

کنسول بازی سونی Ps4 Pro که در سال 2016 در اختیار بازی دوستان قرار گرفت راه اندازی بسیار سریع و آسان دارد. قابلیت های پیشرفته به کار رفته برای این محصول سبب شد به محض وارد شدن به بازار طرفدار های بسیار زیادی را به خود جلب کند. این محصول تمامی بازی ها را با کیفیت 4k بر روی نمایشگر نشان میدهد که سرعت بسیار بالایی دارد و صدا با تصویر کاملا هماهنگ میباشد. طراحی این محصول به صورت سه لایه تقریبا نازک است که بر روی یکدیگر با جلوه بسیار زیبایی قرار گرفته اند.

مانند مدل های قبلی برای این دستگاه هم از پردازنده اصلی با قدرت بسیار بالایی طراحی شده است. حافظه ی این کنسول بازی سونی Ps4 Pro کاملا مناسب است و شما با خیال راحت میتوانید همه ی بازی های خود را در اختیار داشته باشید و لحظات بسیار شیرین و لذت بخشی برای شما رقم بخورد. اقلام موجود در جعبه که همراه دستگاه میباشد کابل برق و یک دسته بی سیم و کابل HDMI و کابل USB و هدست مونو مخصوص چت است که شما با در اختیار داشتن آنها بازی راحت تر و سریع تری خواهید داشت.

  • farzanehezati
  • 05/08/1401
  • 258 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 14 =

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...

تبریک !!

عضویت شما تایید شد