بارباکو
سیستم ضد رسوب

معرفی تلویزیون‌ های 2022 ال جی

تلویزیون‌ های 2022 ال جی مجموعه‌ ای کامل و در عین حال باارزش از انواع تلویزیون‌ ها در قیمت‌ها، سایز‌ها و کارایی‌ های مختلف هستند، که انتظار هر کاربر با هر سلیقه و طرز فکر و توان مالی را جوابگو می‌باشند. با وجود اینکه هنوز این تلویزیون‌ ها به بازار نیامده‌اند اما با توجه به اطلاعات موجود و توضیحات کمپانی ال جی ما به بررسی و تحلیل تلویزیون‌ های 2022 ال جی می‌پردازیم. تا افرادی را که از اطلاعات کافی در مورد کمپانی بزرگ و موفق ال جی و تلویزیون‌ های 2022 آن برخوردار نیستند و قصد خرید از این برند جهانی را دارند مطلع سازیم.

کمپانی کره‌ای ال جی یکی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری بوده و نقش بزرگی در بازار جهانی و تامین لوازم صوتی و تصویری ایفا می‌کند. همچنین در رقابتی تنگاتنگ با دیگر برندهای معتبر و مشهور جهانی از جمله برندهای سونی و سامسونگ می‌باشد، بنابراین هر ساله با ارتقای سطح کیفیت محصولات خود به این نکته مهم نیز می‌پردازد. با انتشار خبر تولید تلویزیون‌ های اولد توسط کمپانی سامسونگ بازار رقابت گرمتر شده و کار برای کمپانی ال جی سخت‌ تر از قبل نیز می‌شود.

در سال گذشته شاهد تولید و عرضه تلویزیون‌ های A1,B1,C1,G1,Z1 و تلویزیون‌ های QNED در مدل‌های مختلف و تلویزیون‌ های نانوسل یا Nano در مدل‌ های مختلف و تلویزیون‌ های UP7750,UP7550,UP8150 بودیم که البته در سال جاری 2022 نیز کمپانی محبوب و موفق ال جی این روند تولید را همچنان ادامه میدهد. زیرا با استقبال فراوانی از سوی کاربران روبرو شد.

اما نمیتوان گفت که این روند بدون تغییر است، بلکه این کمپانی در حال اضافه کردن اندازه صفحه نمایش جدید، افزایش روشنایی در سری G و آوردن بعضی ویژگی‌‌ها مانند پروفایل چند کاربره در سیستم عامل Webos 2022 می‌باشد. همچنین به دنبال معرفی جدیدترین تلویزیون‌ های اولد خود می‌ باشد. با ما همراه باشید تا تلویزیون‌ های 2022 ال جی را بهتر بشناسیم.

معرفی تلویزیون‌ های 2022 ال جی

تلویزیون‌ های 2022 ال جی سری G2

تلویزیون‌ های 2022 ال جی همان طور که قبلا نیز اشاره شد مجموعه‌ای ارزشمند و کامل از انواع تلویزیون‌ها در قیمت‌ها، سایز‌ها و کارایی‌های مختلف هستند. در این میان تلویزیون‌های G2 یکی از بهترین محصولات کمپانی بزرگ ال جی و یکی از بهترین اولدهای بازار است که با کیفیت تصویری بی نظیر و روشنایی عالی به بازار عرضه میشود.

در سال گذشته تلویزیون‌ های G1 با پنل OLED evo به بازار عرضه شدند که در آن‌ها تا حدودی نقطه ضعف اصلی تلویزیون‌های اولد یعنی مشکل روشنایی حل شده و با روشنایی بیشتر و کیفیت تصویر بهتر از آن‌ها رونمایی شد که با استقبال بی نظیری نیز از سوی کاربران روبرو شد. در سال جاری 2022 نیز به گفته خود ال جی تلویزیون‌ های G2 از طریق ترکیبی از الگوریتم‌ های تقویت کننده اوج روشنایی بالاتری را ارائه میدهند. همچنین کمپانی ال جی بیان کرده که در ساخت تلویزیون G2 از فیبر کامپوزیت جدیدی استفاده کرده که وزن آن را تقریبا به نصف کاهش داده است.

تلویزیون‌ های G2 نسبت به سال گذشته بسیار سبکتر هستند. کمپانی ال جی در سال‌ های گذشته اولد های خود را در سایزهای 83 و 88 اینچ به بازار عرضه کرده بود اما در سال 2022 به سورپرایز کاربران خود با سایز 97 اینچی آمده است. از ویژگی‌های برجسته تلویزیون‌ های G2 میتوان به کیفیت تصویر 4K، صفحه نمایش OLED evo، رفرش ریت 120 هرتز، پردازنده قدرتمند a9 Gan4، برخوردار بودن از VRR و 4 پورت ورودی HDMI با استاندارد HDMI 2.1 اشاره کرد.

 

تلویزیون‌ های 2022 ال جی سری G2

تلویزیون‌ های 2022 ال جی سری C2 

تلویزیون‌ های 2022 ال جی سری C2  نیز عضوی از مجموعه ارزشمند کمپانی بزرگ و موفق ال جی است. این تلویزیون که از اولدهای محبوب گیمرهای حرفه‌ای میباشد در سال گذشته با نام C1 و با صفحه نمایش OLED به بازار عرضه شد. اما در سال 2022 به گفته خود ال جی C2 با صفحه نمایش OLED evo به بازار عرضه میشود و ادعا کرده است که این سری پرفروش‌ترین تلویزیون‌ های پرمیوم در ایالات متحده آمریکا هستند. کمپانی بزرگ ال جی در ساخت این تلویزیون نیز همانند تلویزیون‌های G2 از فیبر کامپوزیت جدیدی استفاده کرده که وزن آن را تقریبا به نصف کاهش داده است.

البته تا سال گذشته کوچکترین اولد 48 اینچ بود اما در سال 2022 تلویزیون C2 در سایز 42 اینچی نیز به بازار عرضه می‌ شود تا در اتاق خواب، اتاق کار و مکان‌ های کوچک نیز مورد استفاده قرار گیرد. از ویژگی‌های برجسته تلویزیون‌ های C2 میتوان به کیفیت تصویر 4K، صفحه نمایش OLED evo، رفرش ریت 120 هرتز، پردازنده قدرتمند a9 Gan4، برخوردار بودن از VRR و 4 پورت ورودی HDMI با استاندارد HDMI 2.1 و طراحی بسیار زیبا اشاره کرد.

 

تلویزیون‌ های 2022 ال جی سری C2 

 

تلویزیون‌ های 2022 ال جی سری Z2 

تلویزیون‌ های 2022 ال جی سری Z2 همانند تلویزیون‌ های Z1 در سال 2021 جزو بهترین تلویزیون‌های اولد بالارده و پرچمدار کمپانی محبوب و موفق ال جی می‌ باشند. این تلویزیون‌ ها که در سال گذشته در سایزهای 77 و 88 اینچ و با کیفیت تصویر 8K به بازار عرضه شدند نیز جزء تلویزیون‌های OLED ال جی هستند. البته چون اطلاعات کاملی در مورد این تلویزیون‌ ها در دسترس نیست ما نمی‌ دانیم که در سال 2022 به صفحه نمایش OLED evo مجهز شده‌اند یا خیر؟

ولی از ویژگی‌ های برجسته تلویزیون‌ های Z2 می‌ توان به کیفیت تصویر 8K، صفحه نمایش OLED یا OLED evo نامشخص، رفرش ریت 120 هرتز، پردازنده قدرتمند a9 Gan4، کیفیت صدای عالی با توان 80 وات، 4 پورت ورودی HDMI با استاندارد HDMI 2.1 و طراحی بسیار شیک و مدرن اشاره کرد.

 

تلویزیون‌ های 2022 ال جی سری Z2 

تلویزیون‌ های 2022 ال جی سری B2

تلویزیون‌ های 2022 ال جی سری B2 نیز عضوی دیگر از مجموعه ارزشمند کمپانی محبوب و موفق ال جی می‌ باشد. این تلویزیون‌ ها نیز از کلیه امکانات و کارایی‌ های تلویزیون‌ های C2 برخوردار می‌ باشد اما در ورژنی کمتر و پایین‌تر، زیرا قیمت آن نیز به نسبت تلویزیون‌ های C2 ارزان‌ تر می‌باشد. پس اگر به دنبال تلویزیونی با همان کارایی اما ارزان‌ تر هستید تلویزیون‌های B2 برای شما بهترین گزینه می‌ باشد.

این تلویزیون‌ ها از کیفیت تصویر 4K برخوردار هستند فقط به جای پردازنده a9 از پردازنده a7 برخوردار می‌ باشند. همچنین تعداد پورت‌های HDMI 2.1 در این تلویزیون‌ها 2 عدد می‌ باشد. تلویزیون اولد ال جی مدل B2 دارای طراحی بسیار شیک و مدرن و رفرش ریت 120 هرتز بوده و تصاویر خیره‌ کننده‌ای را به نمایش می‌ گذارد.

 

تلویزیون‌ های 2022 ال جی سری B2

تلویزیون‌ های 2022 ال جی سری A2

تلویزیون‌ های 2022 ال جی سری A2 در واقع نسل ارتقا یافته تلویزیون‌ های A1 در سال 2021 است که چون از ارزان قیمت‌ ترین اولدهای بازار بود و فروش بالایی داشت کمپانی ال جی در سال جاری نیز تولید آن را ادامه داد تا افراد با بودجه پایین نیز توان خرید تلویزیون‌ های اولد را داشته باشند. تلویزیون‌های A2 از تلویزیون‌های B2 نیز ارزان‌ تر میباشند و دلیل آن استفاده از پنلی با رفرش ریت 60 هرتز به جای 120 هرتز و عدم وجود پورت ورودی HDMI با استاندارد HDMI 2.1 میباشد. در غیر اینصورت این محصول نیز مانند دیگر اولدها عمل کرده و کیفیت تصویر بالایی دارد.

 

تلویزیون‌ های 2022 ال جی سری A2

تلویزیون‌های QNED یا Mini LED

تلویزیون‌ های QNED یا Mini LED در سال 2022 ال جی نیز عضوی دیگر از مجموعه بزرگ ال جی است که در سال قبل نیز چند نمونه‌ ای از آن را مشاهده کردیم. این تلویزیون‌ های فوقالعاده که در دو نوع با کیفیت تصویر 4K و با کیفیت تصویر 8K به بازار عرضه میشوند ترکیبی از فناوری‌ های نورپردازی Mini LED، Quantum Dot و Nanocell هستند. تلویزیون‌ های QNED در سال 2022 شامل QNED99, QNED95 ,QNED90 میشوند که در سایزهای 65،75،86 در دست تولید هستند.

دو مدل از این تلویزیون‌ ها دارای کیفیت تصویر 8K و پردازنده قدرتمند a9 Gan4 بوده و تلویزیون‌ QNED90 دارای کیفیت تصویر 4K و پردازنده a7 Gan4 میباشد. تلویزیون‌ های QNED از کنتراست بی نهایت و روشنایی عالی برخوردار بوده و کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ ای را به نمایش میگذارند. بنابراین قیمت آن‌ها به نسبت سایر تلویزیون‌ های کمپانی ال جی البته به غیر از برخی تلویزیون‌ های بالارده اولد گران تر می‌ باشد.

تلویزیون‌ های نانوسل ال جی در این لیست پس از تلویزیون‌ های اولد و تلویزیون‌های QNED قرار گرفته‌ اند و به نوبه خود طرفداران بسیاری را در بین کاربران به خود اختصاص داده‌اند و جزو تلویزیون‌های پرفروش کمپانی بزرگ و موفق ال جی محسوب میشوند. این تلویزیون‌ها نیز در انواع مختلف، Nano99, Nano95, Nano90, Nano86,  Nano80 در سال 2022 در دسترس عموم قرار میگیرند و مانند تلویزیون‌های QNED در سایزهای 65،75،86 در دست تولید هستند.

فناوری نانوسل صرفا متعلق به کمپانی بزرگ ال جی بوده و هیچ برند دیگری حق استفاده از این فناوری را ندارد، بنابراین شما تلویزیون‌ نانوسل با نام برند دیگری را هرگز نخواهید یافت. این تلویزیون‌ ها نیز برخی با کیفیت تصویر 8K و برخی با کیفیت تصویر 4K تولید و عرضه می‌ شوند.

 

 

تلویزیون‌های QNED یا Mini LED

تلویزیون‌های LED ال جی در سال 2022

با وجود پیشرفت‌ های چشم‌ گیر و بی نظیر در صنعت تلویزیون اما تلویزیون‌ های LED همچنان طرفداران خود را داشته و فروش بالایی را دارند. از این رو کمپانی محبوب و موفق ال جی همچنان تولید این تلویزیون‌ ها را متوقف نکرده و ادامه می‌ دهد. این تلویزیون‌ ها نیز در سه مدل UQ9000,UQ8000,UQ7000 در مجموعه ارزشمند سال 2022 ال جی حضور دارند. همچنین از نظر سایز بندی نیز برخلاف دیگر تلویزیون‌ ها بسیار متنوع بوده و از سایز 43 تا 75 اینچ را در خود دارند.

 

تلویزیون‌های LED ال جی در سال 2022

پردازنده قدرتمند A9 Gen4

تلویزیون‌ های 2022 ال جی در مدل‌ های بالارده اکثریت به پردازنده قدرتمند A9 Gen4 مجهز می‌ باشند که به گفته خود ال جی تلویزیون‌ های مجهز به این پردازنده از رزولوشن 4K بهتر، نگاشت درجه صدای بهبود یافته و حس عمق بیشتری برخوردار می‌ باشند. زیرا همان گونه که در اطلاعات ذکر شده مربوط به این پردازنده بیان شده، پردازش تصاویر و صدا را به صورت همزمان و هماهنگ و با کمک الگوریتم‌ های یادگیری عمیق و چندین شبکه عصبی انجام میدهد.

این پردازنده از دقت و سرعت بالایی در پردازش تصاویر برخوردار می‌ باشد. وجود پردازنده نسل پنجم a9 در تلویزیون‌ های 2022 ال جی باعث توسعه و افزایش کیفیت تصویر و صدا و همچنین کیفیت نمایش رنگ‌ ها شده و مهره‌ ای کلیدی و ارزشمند محسوب می‌ شود.

 

پردازنده قدرتمند A9 Gen4

طراحی تلویزیون‌ های 2022 ال جی

تلویزیون‌ های 2022 ال جی نیز مانند سایر تلویزیون‌ ها از برندهای دیگر هر ساله دستخوش تغییر و تحولات مثبتی شده و با طراحی زیباتر و دیدنی‌ تر به بازار عرضه میشوند. تلویزیون‌ های 2022 ال جی نیز با طراحی بی نظیر و فوقالعاده باریک و ظریف در مدل‌های مختلف همراه است. همچنین در پایه‌های آن‌ها نیز تغییراتی دیده میشود که در نوع خود بسیار زیبا و دیدنی هستند. ایجاد تنوع در سایز بندی و تولید تلویزیون‌های جدید از فیبر کامپوزیت جدیدی که وزن آن‌‌ ها را بسیار سبک‌ تر ساخته نیز از تحولات در طراحی تلویزیون‌ های 2022 ال جی می‌باشند.

 

طراحی تلویزیون‌ های 2022 ال جی

قیمت تلویزیون‌های 2022 ال جی

تلویزیون‌ های 2022 ال جی همان طور که در طول مقاله به آن پرداختیم در انواع مختلف و با قیمت‌ های مختلفی تولید می‌ شوند. بنابراین با توجه به سطح قابلیت‌ ها ، کیفیت و فناوری‌ های بکار گرفته شده از قیمت‌ های مختلفی نیز برخوردار می‌ باشند. تلویزیون‌های بالارده ال جی بی گمان با قیمت‌ های بیشتری عرضه شده و تلویزیون‌ های میان رده با قیمت‌های پایین‌ تری موجود می‌ باشند. تنوع در تلویزیون‌ ها و در قیمت‌ ها باعث شده تا تمامی کاربران با هر توان مالی بتوانند از محصولات کمپانی ال جی بهره‌مند گردند.

 

سیستم عامل Webos 2022

تلویزیون‌ های 2022 ال جی امسال نیز به سیستم عامل انحصاری کمپانی ال جی یعنی Webos مجهز میباشند. اما این سیستم عامل نیز امسال شاهد تغییراتی بوده و با توجه به سال 2022 با نام سیستم عامل Webos 2022 عرضه شده است. ال جی سیستم عامل جدید خود را با تغییراتی مانند اضافه کردن پشتیبانی از چندین پروفایل کاربری تا هر شخصی بتواند تنظیمات مورد نظر خود را اعمال و توصیه‌ های شخصی خود را دریافت کند.

همچنین قابلیتی با نام اشتراک اتاق به اتاق یا Room to Room Share را نیز اعلام کرده که میتوان توسط آن به طور موقت فید را از تلویزیونی به تلویزیون اتاق دیگر ارسال کرد. البته چون هنوز از قابلیت جدید اطلاعات کاملی در دست نیست نمیتوان بیشتر در مورد آن نظر داد، بنابراین منتظر ظهور تلویزیون‌های 2022 ال جی هستیم.

 

سیستم عامل Webos 2022

 

سایر ویژگی‌های اضافه شده تلویزیون‌ های 2022 ال جی

تلویزیون‌ های 2022 ال جی با تغییرات بسیاری در سال 2022 همراه بودند که اگر با ما همراه بوده باشید تا حدودی به آن‌ ها اشاره کرده و در طول متن به آن‌ها پرداختیم. این تغییرات شامل تغییر در طراحی و ارائه صفحه نمایش‌ های باریک و ظریف‌ تر، ارتقای سیستم عامل به Webos 2022 با قابلیت‌های جدید، مجهز ساختن اکثریت تلویزیون‌ های 2022 به پردازنده قدرتمند a9، مجهز ساختن تلویزیون‌های C2 به صفحه نمایش OLED evo، ارتقای سطح کیفیت دیگر اولدها و اولد ال جی G2 با تولید روشنایی صفحه نمایش بیشتر.

تولید تلویزیون‌ های جدید از فیبر کامپوزیت جدیدی که باعث کاهش وزن تلویزیون‌های جدید می‌ شود، تولید تلویزیون‌ های اولد در سایزهای کوچک 43 اینچی و بزرگ 97 اینچی، ارتقای کلی در سایر تلویزیون‌ ها نسبت به تلویزیون‌ های سال 2021 می‌ باشند. همچنین تغییراتی مثبت دیگری در پهنای باند پورت HDMI که در سال گذشته محدود به 40 گیگابیت بر ثانیه بود امسال و در سال 2022 به 48 گیگابیت بر ثانیه افزایش می‌ یابد.

 

سایر ویژگی‌های اضافه شده تلویزیون‌ های 2022 ال جی

قابلیت‌های گیمینگ در سال 2022

تلویزیون‌های 2022 ال جی در سال جاری با پیشرفت‌ های مثبتی از نظر قابلیت‌ های گیمینگ همراه بوده است. همانطور که در بخش پیشین مطالعه کردید ارتقای سطح پهنای باند پورت HDMI از 40 گیگابیت به 48 گیگابیت به نوعی به ارتقای قابلیت‌ های گیمینگ در تلویزیون‌ های 2022 کمک میکند. البته همه ما میدانیم که تلویزیون‌ های کمپانی بزرگ و موفق ال جی از بهترین تلویزیون‌ های گیمینگ با قابلیت‌ های فوقالعاده می‌ باشند.

بخصوص تلویزیون‌ های سری C که این کمپانی مخصوص گیمرهای حرفه‌ای آن را طراحی نموده است. در سال 2022 نیز با افزودن اطلاعات بیشتری در لایه بالایی در داشبورد بازی از کلیک‌ های بی مورد جلوگیری کرده و پیست‌ های جدیدی برای بازی‌ های ورزشی و بازی در اتاق تاریک به بخش تنظیمات تصویر اضافه شده است. همچنین ال جی در سال جاری از سرویس‌ های بازی ابری GeForce Now و گوگل استادیا Google Stadia پشتیبانی می‌ کند.

 

قابلیت‌های گیمینگ در سال 2022

نام گذاری تلویزیون‌های 2022 ال جی

تلویزیون‌ های 2022 ال جی در سال جدید چندان تفاوتی ازنظر نامگذاری نکرده و فقط به جای عدد 1 که در سال 2021 از آن استفاده می‌ کردند در سال 2022 عدد 2 را قرار داده‌اند. این تنها تفاوت میان تلویزیون‌ های سال 2021 با تلویزیون‌ های سال 2022 از نظر نامگذاری می‌ باشد. البته در تلویزیون‌هایی که از اعداد 1 و 2 استفاده نشده از اعداد و حروف انگلیسی دیگر برای نامگذاری استفاده کرده‌اند.

 

نام گذاری تلویزیون‌های 2022 ال جی

 

جمع بندی

تلویزیون‌ های 2022 ال جی همان طور که قبلا نیز اشاره شد مجموعه‌ ای کامل و ارزشمند از انواع تلویزیون‌ ها با فناوری‌های مختلف بوده که از طراحی بسیار شیک و مدرن برخوردار میباشند. این تلویزیون‌ ها هر کدام با توجه به کارایی‌ ها و قابلیت‌ های منحصر بفرد خود از قیمت‌ های مختلفی برخوردار می‌ باشند تا هر شخصی با توجه به توان مالی خود تلویزیون‌ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید.

تلویزیون‌ های 2022 ال جی را در شرایطی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دادیم که اطلاعات کاملی از آن‌ها نداشته و هنوز وارد بازار نشده‌اند. بنابراین امیدواریم که مطالب ذکر شده در این مقاله مورد نظر شما واقع شده و استفاده لازم را از آن برده باشید. پیشرفت و ارتقای سطح کیفیت تلویزیون‌ های ال جی در سال 2022 بسیار کارآمد و ارزشمند بوده و شما را با دنیایی از فناوری‌ های پیشرفته و جدید هماهنگ می‌ سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 7 =

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...

تبریک !!

عضویت شما تایید شد